شیلنگهای فشار قوی

شیلنگهای فشار قوی هیدرولیک

شیلنگ هیدرولیک یکی از شیلنگهای فشار قوی انعطاف پذیر است و در یک مسیر خمیده که امکان استفاده از شیلنگهای صاف وجود ندارد  استفاده می‌شود تا مایع هیدرولیک را به یا بین اجزاء هیدرولیکی منتقل کند، مانند پمپ‌، شیر، سیلندر و موتورها در سیستم‌های هیدرولیک،این شیلنگ‌ها برای تحمل فشار بالای  سیستم‌های هیدرولیکی طراحی شده‌اند، چیزی بین 30 تا 450 پاسکال (مثلا شیلنگ هیدرولیک دو لاسیم سایز 3/4 اینچ فشار 215 بار را میتواند تحمل کند) و شیلنگ های هیدرولیک در انواع سیم دار، نخ دار، موجودند که بسته به تعداد لایه های سیم و نخ آنها که معمولا بین 1 الی 6 لایه است، کاربردشان نیز متفاوت است. طول این شیلنگ‌ها بسته

به کاربردشان متفاوت است ولی معمولا در طول‌های 10، 20، 25، 30، 40، 50، 100 متر تولید می‌شوند.

برای درک بهتر کار این نوع از شیلنگ‌های فشار قوی( high pressure hose )در ادامه ساختارشان را بررسی می کنیم.

ما به خوبی از نقش حیاتی شیلنگ‌های فشار قوی در صنایع مختلف آگاهیم. چه در تولید، ساخت و ساز، خودروسازی یا هر حوزه دیگری که نیاز به انتقال مایعات یا گازها به صورت مطمئن و کارآمد دارد، شیلنگ‌های فشار قوی اجزای ضروری هستند.

شیلنگ فشار قوی چیست؟

شیلنگ فشار قوی یک شیلنگ تقویت شده است که به طور خاص برای انتقال مایعات یا گازها تحت فشارهای بسیار بالاتر از حد معمول طراحی شده است. این شیلنگ‌ها در بسیاری از صنایع که نیاز  به انتقال مایعات یا گازهای در فشار و دمای بالا  دارند ضروری هستند. مانند انتقال نفت و گاز از چاه به مخازن در اینجا به ویژگی‌ها و اجزای اصلی یک شیلنگ فشار قوی اشاره می‌کنیم:

انواع مختلف شیلنگ‌های فشار قوی

  • شیلنگ‌های هیدرولیک: در سیستم‌های هیدرولیکی استفاده می‌شوند و مایعات هیدرولیک را برای انتقال نیرو در سیستم جابجا می‌کنند. این شیلنگ‌ها در ماشین‌آلات ساختمانی، تجهیزات کشاورزی و ماشین‌آلات صنعتی رایج هستند. مثل شیلنگ ترمز ماشین
  • شیلنگ‌های صنعتی: این شیلنگ‌ها برای کاربردهای خاص مانند انتقال آب، مواد شیمیایی، هوا و گازها تحت فشار بالا طراحی شده‌اند و در صنایعی مانند تولید، معدن و فرآوری مواد غذایی استفاده می‌شوند. مانند شیلنگ واترجت
  • شیلنگ‌های پنوماتیک: این شیلنگ‌ها برای انتقال هوای فشرده یا گاز در سیستم‌های پنوماتیک استفاده می‌شوند و اغلب در ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در تولید و ساخت و ساز یافت می‌شوند. مثلا در کمپرسورها

ویژگی‌های کلیدی شیلنگ‌های فشار قوی

  1. تحمل فشار بالا
    شیلنگ‌های فشار قوی میتوانند فشار بسیار زیاد سیالاتی مانند روغن، نفت، گاز و … را تحمل کنند. این شیلنگ‌ها بر اساس حداکثر فشار عملیاتی خود ارزیابی می‌شوند که معمولاً با واحدهای PSI (پوند بر اینچ مربع) یا بار اندازه‌گیری می‌شود. مثلا وقتی می‌گوییم فشار یک شیلنگ 20 بار است، یعنی آن شیلنگ میتواند تا فشار 20 بار را تحمل کند و در آن فشار کار کند.(“بار” یک واحد اندازه‌گیری فشار است و 1 بار برابر با فشار 1 اتمسفر یا تقریباً 14.5 PSI (پوند بر اینچ مربع) است.)
  2. مقاوت در برابر خوردگی و شرایط جوی
    این شیلنگ‌ها از مواد با استحکام بالا ساخته می‌شوند که شرایط سخت مانند سایش، شرایط جوی و مواجهه با مواد شیمیایی را تحمل می‌کنند و باعث دوام و طول عمر آن‌ها می‌شود.
  3. انعطاف‌پذیری
    علی‌رغم استحکام بالا، این شیلنگ‌ها انعطاف‌پذیرند و می توان از انها در مسیر های پر پیچ و خم استفاده کرد.
  4. مقاومت در برابر دما
    شیلنگ‌های فشار قوی با توجه به کاربردهای مختلفشان از دماهای بسیار پایین  40 –  تا بسیار بالا  120+ یا حتی 150+ درجه را می‌توانندتحمل کنند.

مشخصات شیلنگ‌های فشار قوی

اندازه (میلیمتر) ضخامت دیواره (میلیمتر) فشار کاری در دمای 30°C (کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع) طول استاندارد (متر)
5 2.35 15 50/100/200
6 3.1 25 50/100
8 3.35 25 50/100
10 3.5 25 50/100

ساختار شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک

شیلنگ‌های فشار قوی هیدرولیک معمولاً از چند لایه تشکیل شده‌اند، از جمله یک لوله داخلی که مایع هیدرولیک را انتقال می دهد، لایه‌های تقویت کننده شیلنگ ، مانند دسته‌های تاری یا فلزاتی برای ارائه استحکام و پایداری و یک پوشش خارجی برای حفاظت از شیلنگ در برابر آسیب‌های محیطی، سایش و عوامل خارجی دیگر.این شیلنگ‌ها با اندازه‌ها، طول‌ها و تنظیمات مختلفی برای انواع مختلفی از کاربردهای هیدرولیکی عرضه می‌شوند.

لوله داخلی

لوله داخلی جزء اصلی شیلنگ است که مستقیماً با مایعات یا گازهای در حال انتقال در تماس است. این لوله معمولاً از موادی مانند لاستیک مصنوعی یا ترموپلاستیک ساخته شده است که در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و سایش مقاوم هستند.

لایه تقویتی

لایه تقویتی که دور لوله داخلی پیچیده شده است، شیلنگ را تقویت کرده و توانایی تحمل فشارهای بالا را به آن می‌دهد. این لایه معمولاً از سیم‌های استیل با کشش بالا، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از هر دو ساخته شده است. بسته به نیازهای فشار، تقویت می‌تواند به صورت بافته یا مارپیچی باشد.

پوشش خارجی

پوشش خارجی لایه‌ای محافظ است که شیلنگ را از آسیب‌های خارجی مانند سایش، شرایط جوی، مواد شیمیایی و روغن‌ها محافظت می‌کند.

انواع مختلف شیلنگ‌های فشار قوی صنعتی 

ما در هیدرو صنعت بهنام انواع مختلفی از سیلنگ های فشار قوی که در صنایع بزرگ و کوجک کاربرد دارد را به فروش می‌رسانیم از جمله این شیلنگ‌ها می توان موارد زیر را نام برد.

شیلنگ سندبلاست Sandblast hose

شیلن های صنعتی سند بلاست  برای انتقال مواد ساینده مانند شن، شات فلزی یا دانه‌های شیشه‌ای در عملیات سندبلاست استفاده می‌شود.
که  از دیواره‌های داخلی ضخیم با جنس لاستیک مقاوم در برابر سایش ساخته می‌شود و اغلب با الیاف تقویت‌شده از جنس فولاد تقویت می‌شود و در تمیزکاری صنعتی، آماده‌سازی سطح  کاربرد دارد.

فشار کاری (WP): 150 تا 300 psi
فشار ترکیدن (BP): 600 تا 900 psi
سایز داخلی (ID): 1/2 اینچ تا 2 اینچ

2. شیلنگ بخار استیل ضدزنگ Stainless steel steam hose

شیلنگ استیل بخار جهت انتقال بخار داغ در کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود و از جنس استیل ضدزنگ  است برای اینکه استیل دوام و مقاومت بالایی در برابر حرارت و خوردگی دارد و لایه‌های تقویتی نخ یا فولاد برای مقاومت بیشتر در برابر فشار و دما دارد، از این شیلنگ برای استفاده در تمیزکاری بخار، استریلیزاسیون و فرآیندهایی که نیاز به انتقال بخار دارند استفاده می‌کنیم.

فشار کاری (WP): 250 تا 300 psi
فشار ترکیدن (BP): 1000 تا 1200 psi
سایز داخلی (ID): 1/4 اینچ تا 2 اینچ

3. شیلنگ هیدرولیک چهار لایه سیمی فشار قوی High-pressure four-wire hydraulic hose

از این شیلنگ که چهار لایه سیم بافته‌شده فولادی دارد برای سیستم‌های هیدرولیک فشار قوی طراحی شده و جهت انتقال مایعات هیدرولیکی در ماشین‌آلات سنگین استفاده می‌شود و  کاربردهای آن در صنایع ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات سنگین (که نیاز به انتفال مایع هیدرولیک دارد.) است .

فشار کاری (WP): 4000 تا 6000 psi
فشار ترکیدن (BP): 16000 تا 24000 psi
سایز داخلی (ID): 1/4 اینچ تا 2 اینچ

4. شیلنگ ترموپلاستیک Thermoplastic hose

شیلنگ ترمو پلاست سبک و انعطاف‌پذیر بوده و غیررسانا است و برای کاربردهای هیدرولیک با فشار کمتر طراحی شده است. این شیلنگ از مواد مصنوعی مانند نایلون یا پلی‌یورتان ساخته شده و  با الیاف یا سیم تقویت می‌شود که در ماشین‌آلات صنعتی، رباتیک و محیط‌هایی که نیاز به شیلنگ غیر رسانا وجود دارد به کار می‌رود.

فشار کاری (WP): 500 تا 5000 psi
فشار ترکیدن (BP): 2000 تا 20000 psi
سایز داخلی (ID): 1/8 اینچ تا 1 اینچ

5. شیلنگ بدون کربن Carbon-free hose

شیلنگ‌های صنعتی بدون کربن (Carbon-Free Hose) نوعی لوله تخصصی هستند که در محیط‌های صنعتی، به ویژه مکان‌هایی که خطر برق‌گرفتگی وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیلنگ‌ها برای انتقال مایعات یا گازها طراحی شده‌اند. ویژگی منحصر به فرد این شیلنگ‌ها عدم رسانایی برق است، که باعث کاهش جرقه‌زنی یا برق‌گرفتگی در محیط‌های کاری می‌شود.
معمولاً از لاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و فاقد مواد کربنی است تا از رسانایی جلوگیری کند. بیشترین کاربر آنها در صنایع در جوشکاری، کار با کوره‌ها و محیط‌های با دمای بالا است.

فشار کاری (WP): 150 تا 200 psi
فشار ترکیدن (BP): 600 تا 800 psi
سایز داخلی (ID): 1/2 اینچ تا 2 اینچ

6. شیلنگ مواد غذایی Food-grade hose

شیلنگ مواد غذایی به‌طور خاص برای انتقال مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در محیطی استرلیزه و بهداشتی طراحی شده است. ساختار این شیلنگ از مواد تأیید شده توسط FDA (سازمان بهداشت جهانی )ساخته شده و این شیلنگ پوشش داخلی صاف از جنس سیلیکون یا لاستیک دارد که کار آن جلوگیری از آلودگی مواد غذایی است. کاربرد شیلنگ مواد غذایی در صنایع بزرگ تولید غذا  و نوشیدنی‌ها، صنایع لبنی، آبجوسازی و دیگر سایر صنایع که انتقال بهداشتی مایعات اهمیت دارد. است مثل تمام کارخانه جات رب سازی و…

فشار کاری (WP): 150 تا 300 psi
فشار ترکیدن (BP): 600 تا 1200 psi
سایز داخلی (ID): 1/4 اینچ تا 2 اینچ

7. شیلنگ بخار Steam hose

این شیلنگ هم مانند شیلنگ استیل بخار ، برای انتقال بخار و آب داغ در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود و از لاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده شیلنگ استیم بخار 2 تا 6 لایه‌های تقویتی پارچه‌ای یا سیمی برای افزایش مقاومت در برابر فشار دارد.
کاربرد: در فرآیندهای تمیزکاری بخار، استریلیزاسیون.

فشار کاری (WP): 250 تا 350 psi
فشار ترکیدن (BP): 1000 تا 1500 psi
سایز داخلی (ID): 1/2 اینچ تا 2 اینچ

8. شیلنگ تخلیه کامپوزیت Composite discharge hose

شیلنگ تخلیه کامپوزیتی که با نام شیلنگ کامپوزیت نیز شناخته می‌شود، از چندین لایه پارچه‌های ترموپلاستیکی ساخته شده است که به صورت مارپیچ در کنار هم قرار گرفته‌اند. این پارچه‌ها توسط سیم‌های فلزی داخلی و خارجی به شکل مارپیچ پشتیبانی می‌شوند. این نوع شیلنگ به‌ویژه برای تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی طراحی شده است و به دلیل انعطاف‌پذیری و سبکی که دارد، در انواع رنگ‌ها و متناسب با نوع فرآورده مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این شیلنگ با بالاترین ضریب اطمینان و ایمنی انجام شده است.

از جمله ویژگی‌های برجسته این شیلنگ می‌توان به دوام بالا (هفت برابر شیلنگ‌های معمولی)، مقاومت در برابر ساییدگی و حرارت، و فشار کاری 10 بار اشاره کرد. این شیلنگ می‌تواند در دماهای کاری بین منفی 40 تا مثبت 200 درجه سانتی‌گراد عملکرد داشته باشد و در اندازه‌های مختلف از 1 تا 6 اینچ تولید می‌شود، که آن را برای استفاده در شرایط سخت و کاربردهای مختلف بسیار مناسب می‌کند.

فشار کاری (WP): 150 تا 250 psi
فشار ترکیدن (BP): 600 تا 1000 psi
سایز داخلی (ID): 1 اینچ تا 6 اینچ

9. شیلنگ واترجت Water jet hose

شیلنگهای فشار قوی واتر جت  که به نام شیلنگ کارواش هم معروف است  برای تمیزکاری، برش یا آماده‌سازی سطح استفاده می‌شود که با لایه‌های از جنس  سیم فولادی تقوویت می‌شوند تا فشارهای بسیار زیاد را تحمل کند. و  در کارواش‌ها ،  تمیزکاری تانک‌ها، لوله‌ها و سطوح حیاط خانه و دیوار ساختمان کاربرد دارد، این شیلنگ ها برای برش سنگ نیز کاربرد دارند و حتی با این شیلنگ ها می توان یک الماس را نیز برش داد.

فشار کاری (WP): 4000 تا 40000 psi
فشار ترکیدن (BP): تا 4 برابر فشار کاری
سایز داخلی (ID): 1/8 اینچ تا 1 اینچ

10. شیلنگ تخلیه سوخت Fuel discharge hose

 

شیلنگ تخلیه سوخت، در واقع یک نوع شیلنگ کامپوزیتی از جنس لاستیک یا پلاستیک است که برای انتقال سوخت از مخازن ذخیره به تجهیزات یا مخازن دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیلنگ به‌طور خاص برای تخلیه مخازن گاز و انتقال مایعات قابل اشتعال به کار می‌رود. درون شیلنگ با لایه‌ای از لاستیک ضخیم که خاصیت ضد الکتریسیته ساکن دارد، پوشانده شده است. این ویژگی از خطر احتراق سوخت و انفجار را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

کاربرد: برای انتقال بنزین، دیزل و سایر سوخت‌ها طراحی شده است.
ساختار: از جنس لاستیک مصنوعی مقاوم در برابر سوخت ساخته شده و لایه میانی با پارچه یا سیم تقویت شده
کاربردها: در پمپ‌های بنزین، کامیون‌های سوخت و سایر سیستم‌های جابجایی سوخت برای انتقال یا تخلیه ایمن سوخت.

فشار کاری (WP): 150 تا 300 psi
فشار ترکیدن (BP): 600 تا 1200 psi
سایز داخلی (ID): 1/2 اینچ تا 4 اینچ

کاربردهای شیلنگ‌های فشار قوی

همانطور که در بالا اشاره شد، شیلنگ های فشار قوی به دلیل ساختار کارآمدشان کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله تجهیزات ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، صنعت خودرو ، هوافضا و دیگر صنایع دارند و  کاربردهای شیلنگ‌های هیدرولیک به این  صورت است که با انتقال مایع هیدرولیک بین اجزاء هیدرولیکی در سیستم‌ها و ماشین‌آلات مختلف امکان کار این تجهیزات را فراهم میکنند در ادامه چند مورد از این کاربردها را عنوان کرده ایم، می توانید با مطالعه مقاله بررسی ساختار انواع شیلنگ های فشار قوی و صنعتی  اطلاعات جامعی در مورد انواع این شیلنگ ها از جمله شیلنگ واتر جت   و شیلنگ سند بلاست بدست آورید.

شیلنگ‌های فشار قوی در صنایع مختلف به دلیل توانایی تحمل شرایط سخت استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای رایج شامل موارد زیر است:

  • سیستم‌های هیدرولیکی: برای انتقال مایعات هیدرولیکی و نیرو در ماشین‌آلات و تجهیزات.
  • فرآیندهای صنعتی: انتقال مواد شیمیایی، آب، هوا و سایر مایعات در کارخانه‌ها.
  • صنعت خودروسازی: در سیستم‌های فرمان هیدرولیک و ترمز.
  • ساخت و ساز: در عملیات ماشین‌آلات سنگین مانند بیل مکانیکی و جرثقیل.
  • صنعت نفت و گاز: برای انتقال نفت، گاز و سایر مواد پتروشیمی.

ویژگی‌ها و مزایا

  • استحکام و دوام بالا: برای تحمل فشارهای شدید و شرایط سخت طراحی شده است.
  • انعطاف‌پذیری: با وجود استحکام، همچنان انعطاف‌پذیر است.
  • مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی: ضروری برای طول عمر بیشتر در محیط‌های صنعتی.
  • تحمل دما: توانایی کار در محدوده دمایی گسترده.

انتخاب شیلنگ فشار قوی مناسب

برای انتخاب شیلنگ فشار قوی، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • فشار مورد نیاز: اطمینان حاصل کنید که شیلنگ می‌تواند حداکثر فشار مورد نیاز شما را تحمل کند.
  • اندازه و طول: قطر و طول باید با نیازهای سیستم شما مطابقت داشته باشد تا از افت فشار جلوگیری شود.
  • سازگاری مواد: مواد شیلنگ باید با مایع یا گازی که منتقل می‌کند سازگار باشد.
  • انعطاف‌پذیری: بسته به نیاز کاربرد، ممکن است به شیلنگی با انعطاف‌پذیری بیشتر نیاز داشته باشید.
  • محدوده دمایی: اطمینان حاصل کنید که شیلنگ می‌تواند دمای عملیاتی مورد نیاز شما را تحمل کند.

نکات نگهداری و ایمنی

  • بازرسی‌های منظم: به طور مرتب برای علائم سایش، نشتی یا آسیب بررسی کنید.
  • نگهداری صحیح: شیلنگ‌ها را در مکانی خنک و خشک و دور از نور مستقیم آفتاب و مواد شیمیایی نگهداری کنید.
  • نصب صحیح: از نصب و ایمن‌سازی صحیح شیلنگ‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • آزمایش فشار: به صورت دوره‌ای شیلنگ‌ها را آزمایش کنید تا از تحمل فشار اطمینان حاصل شود.
  • پیروی از دستورالعمل‌های تولید کننده: همواره از مشخصات و توصیه‌های تولید کننده پیروی کنید.

نتیجه‌گیری شیلنگ‌های فشار قوی اجزای حیاتی در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی هستند. فهمیدن ساختار، انواع و کاربردهای آن‌ها به شما کمک می‌کند تا شیلنگ مناسبی را انتخاب کنید و از عملکرد ایمن و کارآمد آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

تجهیزات ساختمانی

شیلنگ‌های هیدرولیک به طور معمول در دستگاه‌های حفاری، بولدوزرها، جرثقیل‌ها، لودرها و دیگر ماشین‌آلات ساختمانی برای تأمین نیروی هیدرولیکی و کنترل عملکردهای مختلف استفاده می‌شوند.

ماشین‌آلات کشاورزی

تراکتورها، ماشین‌های برداشت، و سایر تجهیزات کشاورزی از شیلنگ‌های هیدرولیک برای کنترل ابزارها، مکانیزم‌های بالابری، سیستم‌های رانندگی و سایر عملکردها استفاده می‌کنند.

ماشین‌آلات تولیدی

شیلنگ‌های هیدرولیک به عنوان اجزای حیاتی در ماشین‌آلات صنعتی مانند پرس‌ها، دستگاه‌های ریخته‌گری تزریق، پرس‌های هیدرولیکی و دستگاه‌های کارگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا موتور‌ها و سیلندرهای هیدرولیکی را تأمین کنند و حرکات را کنترل کنند.

صنعت خودرو

شیلنگ‌های هیدرولیک برای سیستم‌های ترمز هیدرولیکی، سیستم‌های رانندگی، سقف‌های قابل تبدیل و سایر کاربردهای هیدرولیکی در وسایل نقلیه ضروری هستند.

هوافضا و هوانوردی

هواپیماها از شیلنگ‌های هیدرولیک برای سیستم‌های چرخ‌های شاسی، سطوح کنترل پرواز، سیستم‌های ترمز و سایر عملکردهای هیدرولیکی استفاده می‌کنند.

صنعت دریایی

کشتی‌ها، قایق‌ها و پلتفرم‌های دریایی از شیلنگ‌های هیدرولیک برای سیستم‌های رانندگی، برندها، تجهیزات دسترسی به بار و سایر کاربردهای هیدرولیکی استفاده می‌کنند.

تجهیزات جابجایی مواد

لیفتراک‌ها، سیستم‌های نقاله و سایر ماشین‌آلات جابجایی مواد از شیلنگ‌های هیدرولیک برای بالابری، تیلت کردن و مدیریت بارها استفاده می‌کنند.

ماشین‌آلات معدنی و حفاری

شیلنگ‌های هیدرولیک در دستگاه‌های حفاری، کاوشگرها و سایر تجهیزات معدنی برای تأمین نیروی موتورها، سیلندرها و عملیات حفاری استفاده می‌شوند.

صنعت نفت و گاز

شیلنگ‌های هیدرولیک در عملیات شکستن هیدرولیکی (فرکینگ)، دستگاه‌های حفاری، سیستم‌های کنترل چاه و نگهداری خطوط لوله استفاده می‌شوند.

تولید انرژی

شیلنگ‌های هیدرولیک در نیروگاه‌های آبی، توربین‌ها و دیگر امکانات تولید انرژی برای کنترل جریان آب، تنظیم شیرها و عملیات دستگاه‌های هیدرولیکی استفاده می‌شوند.

این تنها چند مثال از کاربردهای متنوع شیلنگ‌های هیدرولیک در صنایع مختلف است که در آنها انتقال نیروی هیدرولیکی برای عملکرد و کنترل ماشین‌آلات ضروری است، شیلنگ‌های فشار قوی هیدرولیک در کنار فشار پنوماتیک از پرکاربردترین فشارقوی اند، از دیگر شیلنگ های فشار قوی پرکاربرد شیلنگ های مکش و تخلیه آب است از این نوع شیلنگ در صنعت کشاورزی، اطفاء حریق و آتشنشانی استفاده می‌شود.

شیلنگهای هیدرولیک  نقش بسیار مهمی در اطمینان از عملکرد صحیح سیستم‌های هیدرولیکی دارند این صنایع مانند صنعت ساختمانی ، صنعت کشاورزی، صنعت اتومبیل سازی و هوافضا هستند که استفاده از سیستم های هیدولیک در انواع ماشین آلات و تجهیزات آن بسیار متداول است، همینطور  انتخاب، نصب و نگهداری مناسب شیلنگ‌های هیدرولیک، برای جلوگیری از نشتی، اطمینان از کارآیی سیستم و بیشینه کردن ایمنی بسیار ضروری است، شما می‌توانید با مطالعه مطلبی که در مورد ایمنی و نگهداری از شیلنگ فشار قوی نوشته شده،طول عمر شیلنگهای فشار قوی خود را افزایش دهید.

با مراجعه به بخش محصولات می‌توانید انواع شیلنگ‌های عرضه شده در فروشگاه هیدروصنعت بهنام را مشاهده کنید.

 

 

 

 

شیلنگ فشار قوی, شیلنگ فشار قوی هیدرولیک, شیلنگهای فشار قوی

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up